EUROPA BUSEM || 2017 POLSKA

Nocleg pod MOCAK, a poranek w. Zakopianka.

MOCAK | wystawa Sztuka w Sztuce

Z Warszawy wyjechaliśmy dość późnym popołudniem i do wieczora udało nam się dojechać do Krakowa. Z poprzednich wyjazdów znane były nam okolice Zabłocia z dogodnych miejsc do spania w busie. Wybraliśmy tam parking pod Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK. Rano poszliśmy do pobliskiego BALu na śniadanie, a później zobaczyć co nowego jest na wystawie w muzeum. Temat głównej wystawy to „Sztuka w sztuce”. 60 artystów na swój sposób interpretuje dzieła innych twórców. Pod względem artystycznym sporo dzieł nie przyciąga uwagi, ale warto wczytać się w ich interpretacje, aby odkryć zamysł twórcy i spróbować docenić pomysł.

Bus VW T3 Westfalia BAL Kraków MOCAK Kraków MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce MOCAK Kraków wystawa Sztuka w Sztuce

Po wystawie załatwiliśmy jeszcze kila spraw i zakopianką  z widokiem na zasłane chmurami i rozbłyskujące piorunami Tatry (było tak niemiłosiernie gorąco po drodze, że musiało to ciepło dać w końcu upust w postaci burzy), dojechaliśmy do granicy ze Słowacja. Zdjęcia i krótka relacja z drogi przez nią w kolejnym wpisie.

Polskie Tatry Polskie Tatry Polskie Tatry Polskie Tatry Polskie Tatry Polskie Tatry Polskie TatryVanlife WV T3 Westfalia